Renault 5 Electric: Προς μια μειωμένη τιμή. ως αυτονομία!, Renault R5: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποκαλύπτεται λίγο περισσότερο. Φωτογραφίες, τιμή και πληροφορίες

Renault R5: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποκαλύπτεται λίγο περισσότερο. Φωτογραφίες, τιμή και πληροφορίες

Martin_Penwald:
Αλλά αν δεν μπορώ να έχω ένα SUV, πώς θα αντισταθμίσω το μέγεθος της Zigounette μου ?
Αγοράστε ένα sedan με πιο βελτιστοποιημένο προφίλ?

Renault 5 Electric: Προς μια μειωμένη τιμή. ως αυτονομία !

Εάν ο ρυθμός μπορεί να αποπλανήσει, θα μπορούσε να είναι αυτή η αυτονομία και η τιμή παραπέμπει σε κάποια ardor.

Το Renault 5 το 2024 !

Πριν από δύο χρόνια, κατά την παρουσίαση του έργου Αναγέννηση, Το νέο Renault 5, το οποίο είναι 100 % Electric είχε προσελκύσει το κοινό της. Και για καλό λόγο, βρήκαμε το εμβληματικό στυλ της Renault 5, προφανώς εκσυγχρονίστηκε για να ταιριάζει στα τρέχοντα πρότυπα μας και σε μια εντελώς νέα εγγυημένη μορφή ” μηδενική εκπομπή »».

Ήδη αποτελείται από τρία οχήματα (Zoe, Twingo και Megane), το 100 % ηλεκτρικό εύρος της Renault θα επεκταθεί σταδιακά, μεταξύ άλλων, αυτό το νέο Renault 5, το οποίο θα πρέπει να φτάσει στις αντιπροσωπείες το επόμενο έτος το επόμενο έτος. Το εισιτήριο εισόδου πρέπει να είναι περίπου 25.000 ευρώ.

Μειωμένη αυτονομία για την έκδοση καταχώρησης ?

Σύμφωνα με πληροφορίες που συλλέχθηκαν από Περιοδικό αυτοκινήτων, Αυτή η μελλοντική Electric Renault 5 θα μπορούσε να πάρει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 52 kWh, το ίδιο με αυτό που τροφοδοτεί το Renault Zoe, που εμφανίζεται από την πλευρά της από 35.000 ευρώ.

Πράγματι, παρά τη συνεργασία με τη Nissan για την ανάπτυξη μιας νέας μπαταρίας λιθίου-σιδήρου (LFP), η τελευταία δεν πρέπει να ενσωματωθεί σε αυτή τη μελλοντική Renault 5, το σφάλμα μιας μικρότερης πυκνότητας και μιας πιο ογκώδους μπαταρίας. “”
Σε ισοδύναμο μέγεθος, μια μπαταρία LFP εμφανίζει χωρητικότητα χαμηλότερη από μια παραδοσιακή τεχνολογία νικελίου-manganes-cobalt “, σημείωσε Περιοδικό αυτοκινήτων.

Παρ ‘όλα αυτά, αν η Renault επιθυμεί να διατηρήσει μια τιμή κλήσης 25.000 ευρώ, η έκδοση 52 kWh του Electric Renault 5 θα μπορούσε να αποτελέσει ένα μοντέλο μέσης -ράς. Με άλλα λόγια, η έκδοση καταχώρησης αυτού του νέου R5 θα πρέπει να έχει ένα μπλοκ χαμηλότερου μεγέθους και επομένως δεν θα μπορούσε να εξασφαλίσει ότι η απόσταση (400 χλμ.) Υποσχέθηκε.

Χρησιμοποιείτε το Google News ? Ακολουθήστε το Clubic για να μην χάσετε τίποτα από τα νέα της τεχνολογίας ! ειδήσεις Google

Για να ανακαλύψετε στο βίντεο

Με το ίδιο θέμα

Electric Cars 2022: Αναμενόμενα νέα μοντέλα

Η τιμή των ηλεκτρικών μπαταριών επιδιώκει μια πτώση, ωστόσο απειλείται

Η Renault συνεχίζει την ηλεκτροκίνηση των μοντέλων ναυαρχίδων της και ανακοινώνει το Electric E-Tech Mega

Renault Scenic Vision: Το γραφικό ξαναγεννιέται

Γίνετε μέλος της κοινότητας του Clubic

Γίνετε μέλος της κοινότητας των νέων τεχνολογιών. Ελάτε να μοιραστείτε το πάθος σας και να συζητήσετε τα νέα με τα μέλη μας που βοηθούν ο ένας τον άλλον και μοιράζονται την τεχνογνωσία τους καθημερινά.

Σχόλια (90)

Με την εστίαση υπερβολικά στην αυτονομία που δεν αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τις περισσότερες καθημερινές χρήσεις, μπορούμε να τρομάξουμε τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για ηλεκτρικά οχήματα. Το σημαντικό είναι ο χρόνος φόρτισης και η αποτελεσματικότητα, όχι η χωρητικότητα της μπαταρίας.
Προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι περιβαλλοντικές προκλήσεις, θα ήταν σοφό εάν οι κατασκευαστές μετατραπούν σε μικρότερα και ελαφρύτερα αυτοκίνητα, με ελάχιστη μπαταρία χωρητικότητας.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όσο μικρότερη είναι η μπαταρία, τόσο λιγότερο ακριβό θα είναι το αυτοκίνητο.

Κάτω από 500 χλμ. Πραγματικά, δεν θα παραμείνει για ηλεκτρική ενέργεια

Θα πρέπει μάλλον να επικεντρωθούμε στην τιμή. € 25.000 για μια κατσαρόλα yahourt… θα υπάρξει ένας χρόνος για να επιστρέψετε στη γη

Πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο πολυτελείας όπως ένα Fiat 500, Mini και άλλα DS3 ..
Η αυτονομία σε αυτό το είδος σώματος δεν είναι σημαντική ..
Δεν αγοράζουμε αυτό το είδος αυτοκινήτου για να διασχίσει τη Γαλλία από τον αυτοκινητόδρομο, αλλά απλά για τον καθημερινό Bell Tower (Job, Dodo, Marmots στο σχολείο, σούπερ μάρκετ) και ήδη με 200 χλμ., Υπάρχει κάτι να κάνουμε.
Αν χρειαζόμουν ακόμα ένα 2ο σώμα, θα μπορούσα να έχω αυτό το είδος ve.

Πέρα από 15-18k € τότε είναι πολύ ακριβό ! DSL Αλλά υπάρχουν και άλλες προτεραιότητες στη ζωή και στη συνέχεια η ηλεκτρική ενέργεια κοστίζει τυφλή και θα επιδεινωθεί

Επειδή η τιμή της βενζίνης θα μειωθεί ..

Αλλά αν δεν μπορώ να έχω ένα SUV, πώς θα αντισταθμίσω το μέγεθος της Zigounette μου ?

Ναι, αλλά σε ένα σημείο θα θελήσετε να πάτε στην παραλία ή στο βουνό στο άλλο άκρο της χώρας και θα καταλάβετε ότι η αυτονομία είναι σημαντική ακόμη και αν είναι από καιρό σε καιρό, έρχονται σε περισσότερα lol !!

Η αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι ενδιαφέρουσα όταν αυτό το αυτοκίνητο μπορεί να διασχίσει τη Γαλλία χωρίς επαναφόρτιση, σε 10 χρόνια ίσως. Προς το παρόν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι για τους οικολόγους που μας εκτοξεύουν

Μου φαίνεται ότι διευκρίνισα ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μόνο ένα 2ο κουτί ..
Δεν είναι όλοι πλούσιοι όπως η μεγαλειότητά του !!

Το 2ο σώμα είναι συχνά μια υποχρέωση στην ύπαιθρο, και αυτό δεν είναι ότι ο πλουσιότερος ζει γενικά ..
Μερικές φορές είναι η τιμή των ακινήτων που αποφασίζει τον τόπο της ζωής σας.

Για το 2ο, 200 χλμ. Είναι πολύ καλό. Ας μην ξεχνάμε ότι η μπαταρία έχει 400 χιλιόμετρα ή περισσότερα, είναι 100 kg που πρέπει να κρεμάσουμε καθημερινά. Σαν να είχαμε δύο Μαλάμπαρς ως μόνιμους επιβάτες.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που βάζουν αυτήν την τιμή σε δευτερεύον αυτοκίνητο.(Γενικά λιγότερο από 20k €)
Το κύριο αυτοκίνητο, γενικά θέλουμε να είναι όλο το έδαφος, να εργάζεται καθημερινά και να πηγαίνει διακοπές με την οικογένεια ..
Και στις δύο περιπτώσεις κινδυνεύουμε να είμαστε μακριά από τον στόχο ..

Διαφορετικά, για να διασχίσει τη Γαλλία, είναι πάνω απ ‘όλα απαραίτητο να ανακτήσετε την αυτονομία, την καθολική, τη γρήγορη και την αξιόπιστη. Για παράδειγμα, αφαιρούμενες μπαταρίες ή δεξαμενή υδρογόνου. Ιδιαίτερα επειδή οι μεγάλες μπαταρίες ισχύουν μόνο για τα μεγάλα αυτοκίνητα, όταν ξεκινήσαμε όλοι ταξιδεύοντας σε 205 ή Twingo.

Διαφορετικά, μπορούμε επίσης να αλλάξουμε τις συνήθειες μας λίγο, και για παράδειγμα ταξιδεύουν με τρένο, όπως οι γενιές έχουν κάνει μπροστά μας. Ή να διασχίσει τη χώρα σε 2 ημέρες λαμβάνοντας το χρόνο να ανακαλύψει ότι δεν περιορίζονται στα άκρα της, όπως οι γενιές των αυτοκινητιστών έχουν κάνει μπροστά μας ..

Στο Megane E-Tech, μπορείτε να έχετε σύμβαση για την ενοικίαση μιας θερμικής για τις διακοπές σε ένα LLD ..

Το τρένο υπάρχει μόνο στις πόλεις … που δεν επηρεάζει όλα τον πληθυσμό. Οι “μικρές γραμμές” που θα ήταν πρακτικές για την καταπολέμηση της ρύπανσης δεν υπάρχει πλέον σωματικά. Επίσης, όταν διασχίζετε τη Γαλλία για ένα σαββατοκύριακο ή διακοπές, με τρένο είναι πολύ περίπλοκο και μπορεί πολύ συχνά να καταλήξει σε όχημα, δείτε ακόμη. Και όπως στην περιοχή θα πρέπει να μετακινηθείτε και ότι δεν θα είστε απαραίτητα στην πόλη ..
Έντονα αυτόνομα αυτοκίνητα ..
Στο τρένο, επιπλέον, διάβασα ένα άρθρο που το είπε ότι είναι κερδοφόρο, οι σταθμοί πρέπει να βρίσκονται στα κέντρα της πόλης, τα οποία με κάποιο τρόπο απέκλεισαν το επιπλέον αστικό, κοντά ή μακρινό.

Αγοράστε ένα μεγεθυντικό φακό στο Leboncoin για να σας επιτρέψει να το δείτε σε μεγάλο. Και θα είναι φθηνότερο και όπως είναι η ευκαιρία, είναι καλό για τον πλανήτη.
ΔΕΝ.σι. : Συνεργάζεται επίσης με μικροσκόπιο για απελπισμένες περιπτώσεις.

Κοστίζει πόσο ένα clio / 208 ντίζελ ? Είμαστε γρήγορα στα 25.000 ευρώ … και σε χρήση για μεγάλους καθημερινούς κυλίνδρους (150 χλμ. Την ημέρα για να πάμε στη δουλειά), ένα ηλεκτρικό όχημα κοστίζει πολύ φθηνότερο.
Έτσι, ναι, δεν δίνεται, αλλά είναι το επίπεδο ενός αυτοκινήτου της πόλης ντίζελ. Επιπλέον, ξεχνάτε το πρότυπο Euro 7 που θα αυξήσει το κόστος των θερμικών οχημάτων.
Για μένα, το R5 είναι το μοντέλο που θα εκδημοκρατίσει οριστικά το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Και επιπλέον, έχει μια μοντέρνα / διασκεδαστική πλευρά που έρχεται σε αντίθεση με τα σημερινά αυτοκίνητα που είναι λυπηρά να πεθάνουν.

“Ενώ όλοι ξεκινήσαμε ταξιδεύοντας το 205 ή στο Twingo. »»
Με το πρώτο αυτοκίνητο, η αγορά ενός χρησιμοποιούμενου θερμικού θα είναι πάντα δυνατή, μέχρι το 2045 … έτσι δίνει πολύ χρόνο για να δει κανείς με τη βελτίωση της μάζας πυκνότητας των μπαταριών.

Matts32:
Για παράδειγμα, το ταξίδι με τρένο, όπως οι γενιές έχουν κάνει μπροστά μας
Ακόμα, θα ήταν απαραίτητο να έχουμε έναν ανοιχτό σταθμό κοντά στο σπίτι, απέχει πολύ από την περίπτωση της ύπαιθρο με τους σταθμούς που κλείνουν “έξω από το TGV”

Αγοράστε ένα Tesla για να πάτε για ψώνια και πηγαίνετε στη δουλειά στο 25 χλμ. 90% του χρόνου είναι ανοησίες ! Το χρησιμοποιημένο Electric Smart είναι ιδανικό … με τις αποταμιεύσεις που προσφέρουμε ένα ντίζελ V6 για να φτιάξουμε 1000 χιλιόμετρα με πλήρη ..

Ναι, αλλά οι σταθμοί είναι ακριβώς κοντά επειδή είναι θύματα ολόκληρου του αυτοκινήτου και επομένως δεν είναι πλέον κερδοφόρα για έλλειψη κυκλοφορίας. Εάν αρχίσαμε να επαναχρησιμοποιούμε το τρένο λίγο περισσότερο, η αντίστροφη κίνηση θα ξεκινήσει.
Με την πρόκληση που αντιμετωπίζει μας, πρέπει να αλλάξουμε ριζικά τόσο τον τρόπο μετακίνησης (ευνοώντας τις δημόσιες συγκοινωνίες και όχι τα άτομα, ευνοώντας την ηλεκτρική και όχι τη θερμική, ευνοϊκή σιδηροδρομική και όχι τον δρόμο) και την ποσότητα των ταξιδιών μας (ανακαλύψαμε όλες τις περιοχές και όχι να πάμε Όλοι για να συγκαλύψουν σαν πρόβατα στην ακτή το καλοκαίρι και στα βουνά το χειμώνα …).
Η αποκατάσταση της σιδηροτροχιάς θα ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική με τον “τρόπο”, με ένα ασυναγώνιστο επίπεδο CO2, ακόμη και από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο (περίπου 2g/km.Επιβάτης στο TGV, 10 σε Intercités και 30 σε TER έναντι 50 έως 100 g/km.Το όχημα για το VES … και η αξιολόγηση TER θα μπορούσε να βελτιωθεί ευρέως εάν χρησιμοποιήθηκε περισσότερο) και έναν μάλλον υψηλό λόγο εκπομπών/επενδύσεων.
Φυσικά, δεν θα καλύψει ποτέ το 100% των αναγκών. Αλλά για μεγάλες αποστάσεις, μπορεί να καλύψει πολλά.
Θα μπορούσαμε ακόμη και να ανακατασκευάσουμε κάτι που υπήρξε από καιρό, αλλά έχει εξαφανιστεί ίσως 15 ή 20 χρόνια: το ταξίδι με το αυτοκίνητο, το οποίο συνίστατο στην φόρτωση του αυτοκινήτου στο τρένο και έτσι να κάνει το μεγάλο ταξίδι με σιδηροτροχιά, κάνοντας μόνο τα δύο άκρα μέσα Το αυτοκίνητο … η αυτονομία ενός VE δεν θα ήταν πλέον πρόβλημα, ούτε το γεγονός ότι ο πλησιέστερος σταθμός είναι λίγα χιλιόμετρα από το σπίτι και λίγα χιλιόμετρα από το χώρο των διακοπών … και κανένα πρόβλημα αν χρειαστεί αυτοκίνητο στο χώρο. Αυτό το σύστημα εξακολουθεί να υπάρχει για τη σήραγγα της Μάγχης, αλλά θα μπορούσαμε να το ανακατασκευάσουμε σε μεγάλο βαθμό στους κύριους άξονες των σιδηροδρόμων (και εισάγοντας περισσότερες γραμμές παρακάμπτοντας το Παρίσι, το οποίο το δίκτυο επιτρέπει τεχνικά ήδη, να εξαλείψει υπερβολικά συχνή αντιστοιχία στο Παρίσι με αλλαγή από το σταθμό στο μπόνους. ..).
Και ο χρόνος που αφιερώνεται στη φόρτωση/εκφόρτωση του τρένου θα μπορούσε να είναι σε μεγάλο βαθμό, αν όχι εντελώς, αντισταθμίζεται από την υψηλότερη ταχύτητα του τρένου ή από μια νυχτερινή κυκλοφορία, έτσι κοιμάται … ακόμη και με 1 ώρα που περιμένει στην αρχή και κατά την άφιξη (και i Count Wide, το λεωφορείο Eurotunnel γεμίζει και αδειάζει σε 25 λεπτά), ένα Παρίσι-Νίκα θα γίνει για παράδειγμα στις 8 ώρες έναντι 9:30 π.μ. με αυτοκίνητο (για να μην αναφέρουμε τα διαλείμματα και τυχόν κυκλοφοριακές συμφόρηση κλπ.), ενώ για Ένα Wissembourg (πόλη που δεν έχει σιδηροδρομικό σταθμό μεγάλης γραμμής) -biarritz θα μπορούσαμε να αντικαταστήσουμε τον 1 μ.μ. το πρωί.
Αλλά hey, για αυτό, πρέπει να σταματήσουμε να κοιτάζουμε τον τοίχο που πλησιάζει αρνούμενος οποιαδήποτε αλλαγή στις συνήθειες μας όταν γνωρίζουμε ότι είναι αβάσιμο να συνεχίσουμε να ζούμε καθώς ζούμε σήμερα ..

Εκείνοι που διαμαρτύρονται κυρίως για την ηλεκτρική ενέργεια είναι οι ίδιοι που δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα στις συνήθειες τους και ειδικά την άνεση τους, ακόμη και μπροστά στο τέλος του κόσμου.
Πολύ μικρό πρόσθετο πλεονέκτημα ή άνεση θεωρείται ότι οφείλεται, ακόμη και αν αποδειχθεί ότι είναι επιζήμια για την κοινότητα και ακόμη και για τον κόσμο. Το στόμα μου πρώτα, αλλάξτε αυτό που θέλετε όσο δεν με αναγκάζει να αλλάξω τον εαυτό μου.
Είναι γενικά οι ίδιοι άνθρωποι που φωνάζουν για φασισμό όταν τους επιβληθούν αυτή η αλλαγή που δεν ήθελαν να δεχτούν από μόνα τους, χωρίς καν να γνωρίζουν τι σημαίνει αυτή η λέξη και τι αντιπροσωπεύει.

Γιατί τότε ?
(Αυτό είναι ένα πραγματικό ερώτημα, χωρίς κακία)

Εδώ μου φαίνεται επίσης ότι το SNCF έχει το σχέδιο να αποκαταστήσει την παλιά γραμμή με είδη μίνι ηλεκτρικά τρένα, δεν ζουν στην ύπαιθρο, αλλά φαινόταν ωραία και δεν χρειάζεται να είναι μια απλή στάση. .. ένα είδος μίνι rer της χώρας.

Το έξυπνο είναι πολύ μικρό. Γίνεται μόνο για παριζιάνικες πληγές ή άλλες μεγάλες πόλεις στη Γαλλία. Μόλις βρίσκεστε στην ύπαιθρο και ακόμη και με μόνο 25 χιλιόμετρα για να κάνετε, χρειάζεστε ένα πραγματικό αυτοκίνητο.
Επιπλέον, δεν έχουμε όλοι το μέρος για να έχουμε πολλά αυτοκίνητα στο σπίτι.
Εάν χρειάστηκε 2 μικρά ηλεκτρικά για την εβδομάδα, ένα ντίζελ για εξόδους και διακοπές του Σαββατοκύριακου και τελικά μια μικρή χρησιμότητα για να κάνει τη δουλειά …
Καλό bah ένα ηλεκτρικό SUV κάνει το τέχνασμα για μένα.
Και ένα μικρό είδος megane/308/γκολφ για την κυρία. Θα δούμε τις πτυχές αργά για να το ηλεκτρήσουμε επίσης

Το Renault 5, ήταν το αυτοκίνητο της φτωχής αριστείας. Ήταν πάντα άσχημο.
Δεν αγοράσαμε ένα R5 επειδή είναι όμορφο, αλλά απλά από την Spite.
Έτσι, τοποθετήστε το πόδι σε αυτό το είδος καροτσάκι, όχι ευχαριστώ.
Ίδιο ηλεκτρικό και μοντέρνο, ω όχι.
Θα μπορούσε να ήταν χειρότερο με ένα 4L, ένα 2CV ή άλλα από ταυτόχρονα

Αν ήταν μόνο υβριδικό με τον υβριδικό κινητήρα των Yaris, θα ήταν phew ^^

Εκτός από το ότι τα δευτερεύοντα αυτοκίνητα είναι συχνά βενζίνη, ειδικά στην πόλη. Πολύ συχνά χρησιμοποιείται επίσης … Αυτή η τάση είναι ακόμα πιο αληθινή με το ZFE. Στην εκστρατεία συμφωνώ ότι ήταν συχνά ντίζελ, αλλά σχεδόν συστηματικά χρησιμοποιήθηκε.
Προσωπικά, νομίζω ότι το ηλεκτρικό R5 θα εκδημοκρατίσει σε 10 χρόνια ή θα έχει αντικατασταθεί από πιο αποδοτικά μοντέλα.
Το μέλλον θα πει.

Matts32:
Ναι, αλλά οι σταθμοί είναι ακριβώς κοντά επειδή είναι θύματα ολόκληρου του αυτοκινήτου και επομένως δεν είναι πλέον κερδοφόρα για έλλειψη κυκλοφορίας. Εάν αρχίσαμε να επαναχρησιμοποιούμε το τρένο λίγο περισσότερο, η αντίστροφη κίνηση θα ξεκινήσει.
Δεν συμφωνώ με αυτόν τον ισχυρισμό. Πολλές γραμμές είναι κλειστές επειδή δεν διατηρούνται και είναι επικίνδυνες, και όχι για έλλειψη επιβατών. Από την άλλη πλευρά αυτή η έλλειψη συντήρησης δημιουργεί τη μείωση του αριθμού των επιβατών, πηγαίνετε στο αυτοκίνητο όταν δεν μπορείτε να υπολογίζετε στο τρένο ! Το κλείσιμο των μικρών γραμμών της χώρας είναι μια πολιτική επιλογή οικονομίας, οι περισσότερες από τις μικρές γραμμές, ακόμη και οι διασυνδέσεις, δεν είναι κερδοφόρες, ζουν χρήματα από τις περιοχές.
Δεν είναι ένα κακό σύστημα, αλλά πρέπει απλώς να θεωρηθεί πολιτικά.
Για τα υπόλοιπα συμφωνώ πλήρως, είναι πάνω απ ‘όλα ένα πρόβλημα της παγκόσμιας αντανάκλασης εν κινήσει, και ο αριθμός είναι το κλειδί … η ανακατασκευή του σιδηρόδρομου θα ήταν πολύ ακριβό σε πολλές από τις εκστρατείες μας, αλλά είναι δυνατή η άλλη λύση.
Παίρνω ένα παράδειγμα γύρω μου πολλοί άνθρωποι κάνουν περισσότερα από 40 χλμ. Για να μεταβούν στο χώρο εργασίας τους σε μια μεγάλη πόλη … με τα μέσα μαζικής μεταφοράς διαρκεί μεταξύ 1:30 έως 2 ώρες (για το κέντρο της πόλης, έχετε να συνεχίσω ένα λεωφορείο για να φτάσετε στη δουλειά). Λόγος: Αυτά είναι omnibus γιατί. Θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό να δημιουργούμε στάσεις κάθε 15 – 20 χιλιόμετρα με χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων και ποδήλατο και να περιορίσουμε σημαντικά τον αριθμό των στάσεων για να έχουμε αποδεκτό χρόνο ταξιδιού. Για αποδοχή, χρειάζεστε άνετα λεωφορεία. Ας σταματήσουμε την αίρεση των 63 θέσεων σαρδέλας, επειδή 30 λεπτά δεν εγκατέστησαν κακώς το πουλάτε σε οποιονδήποτε ..
Για να είναι αποδεκτό, χρειάζεστε επίσης μια λύση επιστροφής κατά τη διάρκεια της ημέρας, επειδή πολλοί γονείς πρέπει να πάνε να πάρουν το παιδί τους στο σχολείο όταν είναι άρρωστοι για παράδειγμα ..
Στην πόλη, η επανεξέταση των γραμμών με βάση τη ζωή της ημέρας θα ήταν μια λύση κατά τη γνώμη μου ..
Για το τρένο, υπάρχει ένα άλλο όριο, εφ ‘όσον μια διαδρομή με αεροπλάνο κοστίζει 4x φθηνότερα από το ίδιο τρένο … πολλοί άνθρωποι θα προτιμούν το αεροσκάφος, ακόμη και αν στο τέλος ο χρόνος ταξιδιού παραμένει ο ίδιος … Γίνετε μια εναλλακτική λύση.

Εάν επαναφορτίσετε στο σπίτι 8 ευρώ για 400 τερματικά με την αύξηση κατά 15%, συγκρίνουμε με το Zozole ?

Hellvtic:
Εάν επαναφορτίσετε στο σπίτι 8 ευρώ για 400 τερματικά με την αύξηση κατά 15%, συγκρίνουμε με το Zozole ?
Σας αφήνω να κάνετε τον υπολογισμό, αλλά στην πραγματικότητα, ακόμη και με την αύξηση κατά 10 % ανά έτος ηλεκτρικής ενέργειας και αύξηση της τιμής της βενζίνης, το αέριο (αύξηση ανά έτος υπολογίζοντας κατά μέσο όρο των τελευταίων 4 ετών), κυλά 400 χιλιόμετρα σε ηλεκτρικά έξοδα πολύ φθηνότερα από θερμικές λύσεις.
Στην περίπτωσή μου, η διαφορά τιμής σημαίνει ότι μια απλή βενζίνη κοστίζει φθηνότερα για περίπου 5 χρόνια (περίπου 20.000 χιλιόμετρα ετησίως με μια οικογένεια που θα κάνει τουλάχιστον 7L / 100 σε βενζίνη). Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό με τις λύσεις ενέργειας Dacia BI ..
Βρισκόμαστε σε μεταβατική περίοδο, η επιλογή είναι περίπλοκη. Ένα πράγμα είναι όμως βέβαιο ότι το κράτος δεν θα μπορέσει να κάνει χωρίς το εισόδημα των φόρων επί των καυσίμων, σε ένα σημείο το κράτος θα φορολογήσει την ηλεκτρική ενέργεια και αυτός ο υπολογισμός θα είναι λιγότερο αληθής. Οταν . Κανείς δεν ξέρει.

Σε κάθε περίπτωση, το κυλιόμενο υλικό του κυλιόμενου υλικού θα γίνει σταδιακά επειδή ακόμη και αν το 100% των αυτοκινήτων που πωλούνται το 2023 ήταν ηλεκτρικό (και θα είμαστε μακριά, ακόμη και σε 5 χρόνια), θα υπήρχε μόλις 50% του Πάρκο στο ηλεκτρικό το 2033.
Αλλά για μικρά νέα αυτοκίνητα, η κλίση είναι αναπόφευκτη και θα γίνει πολύ γρήγορα λόγω του προτύπου Euro 7 που φέρνει ένα επιπλέον τερατώδες κόστος σε σύγκριση με την τιμή του οχήματος. Εκτός αυτού, οι κατασκευαστές έχουν ήδη ανακοινώσει ότι σταματούν τα πολύ μικρά αυτοκίνητά τους (Twingo, C1, κ.λπ.). Το επόμενο βήμα θα είναι τα αυτοκίνητα της πόλης (208, clio, κλπ.) Και θα ενισχυθεί επίσης με τους περιορισμούς που μας επιβάλλονται στα κέντρα της πόλης.
Προσωπικά, νομίζω ότι η αγορά θα αντιστραφεί ›. Μέχρι τώρα, είχαμε ένα δευτερεύον αυτοκίνητο που εκπαιδεύσαμε πάνω από 20 χρόνια με σχετικά λίγα χιλιόμετρα ετησίως και το πρόσφατο οικογενειακό αυτοκίνητο για τις διακοπές και τα ταξίδια του. Στο εγγύς μέλλον, νομίζω ότι θα είναι το αντίθετο και ότι θα διατηρήσουμε το κύριο αυτοκίνητό του περισσότερο το οποίο θα χρησιμοποιηθεί μόνο για διακοπές ή για αντιμετώπιση προβλημάτων (και ότι η πλειοψηφία των καθημερινών χιλιομέτρων θα είναι με ηλεκτρικό όχημα το οποίο θα μετράει το μέγιστο χιλιόμετρα).

Πώς είναι η συντήρηση πιο ακριβή ? Είναι ακόμα το αντίθετο, και μακράν ! (Το VE, είναι ο μακροπρόθεσμος θάνατος των γκαράζ που είχε σύνταξη κατάστασης με τους θερμικούς κινητήρες)
Για να συγκριθεί με έναν συνάδελφο που έχει ένα zoé και ο οποίος είναι 80 χιλιόμετρα την ημέρα, το VE είναι πολύ φθηνότερο ακόμα και σήμερα (θα μπορούσαμε ακόμη και να πούμε ακόμη περισσότερο σήμερα επειδή η βενζίνη έχει αυξηθεί περισσότερο από την ηλεκτρική ενέργεια). Από την άλλη πλευρά, αν κάνουμε μόνο λίγα χιλιόμετρα την ημέρα, γίνεται πιο αμφισβητήσιμη.

Σχετικά με την κατάσταση των γκαράζ, δεν ανησυχώ ! Θα βρουν λύση, όπως η επιβολή κλιματισμού επαναφορτίζονται κάθε χρόνο…

Για το τελευταίο σας σημείο, δεν ξέρω πραγματικά ..
Στο σπίτι, το κύριο αυτοκίνητο (εμείς, διακοπές, οικογενειακή επίσκεψη + εργασία) έκανε πάντα πολλά περισσότερα χλμ
Και όμως, αυτό το 2ο αυτοκίνητο κυλούσε καθημερινά για να πάει στη δουλειά και να μας εξυπηρετούσε συστηματικά για τοπικά ταξίδια (σούπερ μάρκετ, παιδιά για να μεταφέρουν, κλπ.)

Έχω ζήσει στο ηλεκτρικό για ένα χρόνο (Taycan). Η πραγματική αυτονομία απέχει πολύ από αυτό που υποσχέθηκε κατά τη στιγμή της αγοράς (το χειμώνα, είναι δύσκολο να υπερβεί τα 270 χιλιόμετρα αυτονομίας, ακόμη και αν το καλοκαίρι πλησιάζουμε 400 χιλιόμετρα), αλλά … δεν είναι θέμα. Η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιών όσον αφορά μου είναι μικρότερη από 50 χιλιόμετρα την ημέρα. Όταν έχω ένα μεγάλο οικογενειακό ταξίδι, κράτησα το Big SUV 6 κυλίνδρους ντίζελ, το οποίο κυλά περίπου 4000 χιλιόμετρα το χρόνο τώρα. Όταν είμαι μόνος για ένα μεγάλο ταξίδι, παίρνω το FE παρά τα πάντα και σχεδιάζω τις επαναφορές μου. Είναι πιο περιοριστικό, αλλά είναι πραγματικά αρκετά αστείο. Και γρήγορα. Κερδίζω 200 χιλιόμετρα σε 10/15mn γρήγορης φόρτισης.
Αλλά σε καθημερινή βάση, πρέπει απλώς να συνδεθούμε όταν έφτασα σπίτι. Οι επισκέψεις σταθμών καυσίμων έχουν τελειώσει. Το ταξίδι γίνεται σε καθεδρικό ναό σιωπή. Η οδήγηση είναι πολύ πιο βυθισμένη, ακόμη και σε μια Porsche, και δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή στην κατανάλωσή της παρά στο ταξίδι της.
Πρέπει να ξέρετε πώς να βγείτε από το a priori.
Παραμένει το κόστος και εκεί δεν έχω κανένα επιχείρημα, εκτός από το ότι σώζουμε πολλά τη στιγμή της πλήρους (προς το παρόν).

Vidarusny:
Ένα πράγμα είναι όμως βέβαιο ότι το κράτος δεν θα μπορέσει να κάνει χωρίς το εισόδημα των φόρων επί των καυσίμων, σε ένα σημείο το κράτος θα φορολογήσει την ηλεκτρική ενέργεια και αυτός ο υπολογισμός θα είναι λιγότερο αληθής. Οταν . Κανείς δεν ξέρει.
Αναφέροντας ολόκληρο το TICPE στην ηλεκτρική ενέργεια, θα ήταν περίπου 4 CTS/KWH με την τρέχουσα ετήσια κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στη Γαλλία. Ως εκ τούτου, της τάξης της αύξησης 20% σε σύγκριση με το ρυθμιζόμενο επιτόκιο.
Vidarusny:
Δεν συμφωνώ με αυτόν τον ισχυρισμό. Πολλές γραμμές είναι κλειστές επειδή δεν διατηρούνται και είναι επικίνδυνες, και όχι για έλλειψη επιβατών.
Συνδέεται, η έλλειψη συντήρησης προέρχεται από την έλλειψη κερδοφορίας αυτών των γραμμών. Το θεμελιώδες πρόβλημα είναι ότι αντί να θεωρηθεί η σιδηροδρομική θέση ως θεμελιώδες στοιχείο της εθνικής στρατηγικής αποταμίευσης των μεταφορών, η αμαξοστοιχία παραμένει θεωρείται ως δεύτερη κατηγορία για όσους δεν έχουν τα μέσα για την πληρωμή ενός αυτοκινήτου (το οποίο είναι ακόμα πιο ψευδές από τότε Οι τιμές απέχουν πολύ από τις προσβάσιμες στο περίγραμμα), και ξαφνικά αντί να το θεωρούμε ως πραγματική δημόσια υπηρεσία, ζητάμε κερδοφορία από το SNCF. Και αναγκαστικά, ξαφνικά το μέγεθος στις μη κερδοφόρες γραμμές.

Πιθανό σήμερα, αλλά αυτό δεν είναι αυτό που βιώσαμε στα τέλη του 1990 και στις αρχές του 2000. Προερχόμενος από μια μικρή πόλη αρκετά κοντά στο Le Mans, η περιοχή (ή το τμήμα που δεν ξέρω) εκείνη την εποχή ήθελε να κλείσει το σταθμό επειδή είναι πολύ δαπανηρή και κοντά σε μια μεγάλη πόλη (20 χιλιόμετρα) (εκείνη τη στιγμή πενήντα καθημερινούς χρήστες ·. Ο δήμαρχος μας τότε ήταν πολύ κακοποιημένος ακόμη και αύξησαν τους τοπικούς φόρους για να χρηματοδοτήσουν μέρος της διαχείρισης του σταθμού … είναι προφανές ότι μετά το κλείσιμο αυτού του τύπου σταθμών, η δικαιολογία της μη κερδοφόρας γραμμής θα ακολουθούσε.
Για το αστείο, οι πενήντα χρήστες ήταν για τη στιγμή μια σημαντική εξέλιξη των τελευταίων 20 ετών.
Μετά από αυτή την ανακοίνωση, η χρήση στο Stagné για λίγα χρόνια στους μαθητές γυμνασίου φοιτητών για φόβο ότι η επιχείρηση σταθμού. Σήμερα εξακολουθεί να χάρη σε αυτόν τον δήμαρχο, ο σταθμός εξακολουθεί να υπάρχει και να χρησιμοποιείται. Από τα μειονεκτήματα δεν έχω καμία φιγούρα να πω περισσότερα ή λιγότερο από το χρόνο.

Vidarusny:
Το κλείσιμο των μικρών γραμμών της χώρας είναι μια πολιτική επιλογή οικονομίας, οι περισσότερες από τις μικρές γραμμές, ακόμη και οι διασυνδέσεις, δεν είναι κερδοφόρες, ζουν χρήματα από τις περιοχές.
Αρκετά
Για 3 χρόνια είχα ένα TGV που άφησε το σταθμό πιο κοντά στο σπίτι μου (45 χιλιόμετρα) και που πήγε απευθείας στο Roissy, μια κλασική γραμμή σε ένα καλό μέρος και στη συνέχεια γρήγορη γραμμή στο τέλος. Η περιοχή το βρήκε να είναι ακριβό και να το διαγράψει. Τώρα, χρειάζομαι “τουλάχιστον” 200 χιλιόμετρα για να φτάσω σε ένα σταθμό TGV που πηγαίνει στο Roissy Direct, ή αλλιώς πρέπει να πάρετε το αυτοκίνητο, τότε το τρένο (ή ακόμα και με μια αλλαγή μερικές φορές), τότε ένα μετρό από το σταθμό του Παρισιού στο Σταθμός του Βορρά, έπειτα ένα αηδιαστικό RER στο Roissy. Έτσι, ως κουραστικό από το αυτοκίνητο, μακρύτερο, πιο ακριβό ! Η επιλογή γίνεται γρήγορα για πολλούς: το αυτοκίνητο ..

Με πολλή διαφορά
Η ηλεκτρική ενέργεια είναι μια παγκόσμια ενέργεια που χρησιμοποιείται για όλους και για τα πάντα και μπορείτε να παράγετε. Έτσι, ο φόρος δεν θα είναι εύκολο για την κυβέρνηση. Μπορείτε να κυλήσετε λιγότερο και να μην κάνετε χωρίς ηλεκτρική ενέργεια.

Hellvtic:
Έτσι, ο φόρος δεν θα είναι εύκολο για την κυβέρνηση.
Είναι τόσο “δεν είναι εύκολο” να φορολογήσει την ηλεκτρική ενέργεια που οι φόροι αντιπροσωπεύουν ήδη ένα καλό τρίτο της τιμής που πληρώνετε όταν βρίσκεστε στη ρυθμιζόμενη τιμή ..

Καλό τόσο φθηνότερη συντήρηση, αλλά πολύ λιγότερο, έτσι ώστε να μιλήσω ελάχιστα το έχω.
Το να παίρνω τίποτα να κάνω, χρησιμοποιώ την εξωτερική υποδοχή που είχα ήδη για το ηλεκτρικό μου χλοοκοπτικό
Και οι τιμές Hollow Hour EDF είναι 0,1470 έτσι * κατά 64 kWh είναι 9.4 ευρώ, το αυτοκίνητό μου επαναφορτίζεται τη νύχτα

Ακριβώς, προσθέστε μια αύξηση στο ποσό των αναφορών υδρογονανθράκων που δεν πιστεύω για μια στιγμή. Θα τιμωρούσαν όλους, όχι μόνο τους οδηγούς του. Πρέπει να φανταστείτε τη δημοφιλή δυσαρέσκεια που θα ενεργοποιήσει

300 σε χειμώνες, 440 το καλοκαίρι, αλλά πηγαίνω για διακοπές, ακόμη και στο εξωτερικό, χωρίς πρόβλημα. Εκτός αυτού, παρεμπιπτόντως, είναι πολύ δυνατοί οι Ιταλοί στους γρήγορους φορτιστές

Το πρόβλημα στην ιδέα σας είναι ότι το τρένο χρειάζεται ένα δίκτυο και ότι το εν λόγω δίκτυο κοστίζει τυφλό για να διατηρήσει (περίπου 10 έως 100x την τιμή ενός δρόμου). Τα καλώδια των αλιευμάτων που βρίσκονται σε χαλκό, κλέβονται τακτικά (ειδικά επειδή είναι βαριά, επομένως πολύ κερδοφόρα, ακόμη και για ένα μικρό τμήμα).
Τότε υπάρχει το ενεργειακό επιχείρημα. Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, ένα SE καταναλώνει λιγότερο από ένα τρένο, με ισοδύναμη χωρητικότητα μεταφοράς (και για να μην αναφέρουμε το καλό παλιό τρένο στο ντίζελ). Έτσι, ένα Παρίσι Bordeaux είναι 19MWH για 1000 -θέματα TGV Πηγή αριθμού θέσεων, κατανάλωση πηγής. Αυτό αντιστοιχεί σε 200 Tesla (σε χωρητικότητα μεταφοράς) που καταναλώνει 19kwh ανά 100 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο ή 1.91MWH για το ίδιο ταξίδι.
Πότε να βάλετε αυτοκίνητα σε ένα τρένο, δεν είναι κερδοφόρο, δεν ήταν ποτέ και αμφιβάλλω ότι μπορεί να γίνει. Για τι ?
Διότι, από την άποψη των μεταφορών, η ελάχιστη μάζα που πρέπει να μετακινηθείτε, το πιο αποτελεσματικό είστε. Έτσι το αυτοκίνητο + το βαγόνι θα είναι πάντα πιο ακριβό από το αυτοκίνητο μόνο.
Το μόνο πλεονέκτημα είναι ότι δεν αυξάνετε το χιλιομετρητή του οχήματός σας, αλλά οικονομικά αδικαιολόγητο.

Και γιατί πρέπει να “τιμωρήσουμε” (εκτός από τον όρο … Ο φόρος δεν είναι ποινή !) Μόνο οι οδηγοί ? Το TICPE είναι ένας φόρος που πηγαίνει στον γενικό κρατικό προϋπολογισμό, έτσι ώστε να ωφελεί όλους, δεν χρησιμοποιείται ειδικά για έξοδα που σχετίζονται με το αυτοκίνητο, οπότε δεν θα υπήρχε τίποτα συγκλονιστικό για αυτό που «ισχύει για όλους τους ηλεκτρικούς. Και ούτως ή άλλως, στην πράξη, ακόμη και εκείνοι που δεν έχουν αυτοκίνητο σήμερα, πληρώνουν έμμεσα το TICPE (επειδή χρησιμοποιούν αναγκαστικά και καταναλώνουν προϊόντα που έχουν μεταφερθεί …).
Και καθώς η πτώση της απόδοσης του TICPE στη βενζίνη θα είναι αναγκαστικά πολύ προοδευτική, η αναβολή στην ηλεκτρική ενέργεια μπορεί επίσης να γίνει με πολύ σταδιακό τρόπο, γεγονός που θα αποφύγει κάθε “δημοφιλές γκρίνια”, οπότε θα περάσει απαρατήρητο … βασικά, αυτό θα πρέπει να αυξήσει τους φόρους 4CT σε kWh σε 20 χρόνια, αν όχι πια … το ισοδύναμο ετήσιας αύξησης 1% βάσει του τρέχοντος ρυθμιζόμενου επιτοκίου. Ενώ εδώ παίρνουμε 15% σε δύο ημέρες ..
Και ενδεχομένως να περιορίσουν τις επιπτώσεις στις πιο μέτριες, θα μπορούσαν να προσαρμοστούν ανάλογα με την κατανάλωση, το πρώτο ετήσιο x kWh θα μπορούσε να απαλλαγεί, στη συνέχεια 2 CTs για τα ακόλουθα xs, στη συνέχεια 4, τότε 6 ..
Φυσικά, η αναβολή θα μπορούσε επίσης να γίνει σε κάτι διαφορετικό από την ηλεκτρική ενέργεια: ΦΠΑ, IR και είναι, κλπ … δεν είναι πραγματικά πρόβλημα. Θα ήταν πιο περίπλοκο εάν το TICPE ανατέθηκε ειδικά στο αυτοκίνητο, το οποίο θεωρητικά θα συνεπαγόταν την καταβολή του μόνο στους αυτοκινητιστές (η λύση θα μπορούσε τότε να αποτελέσει φόρο KM με βάση τις αναγνώσεις των χιλιομέτρων κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου + φόρου Lonclaim για ξένα οχήματα που κυκλοφορούν στη Γαλλία).

Δεν έχω δει ποτέ το κράτος να επιβάλει κάτι ! Πρέπει να δείτε τον αριθμό του φόρου “όχι κερδοφόρο” (υπάρχει πολλή έκθεση από τους λογαριασμούς για το θέμα αυτό).
Στην περίπτωσή μας, βλέπω ήδη τον Bercy να εξηγεί ότι η πλάκα είναι ευρύτερη, ο φόρος θα είναι πιο ισότιμος … ειδικά για τα 4 CTS που ανακοίνωσε το @Matts32

Xryl:
Έτσι, ένα Παρίσι Bordeaux είναι 19MWH για 1000 -θέματα TGV Πηγή αριθμού θέσεων, κατανάλωση πηγής. Αυτό αντιστοιχεί σε 200 Tesla (σε χωρητικότητα μεταφοράς) που καταναλώνει 19kwh ανά 100 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο ή 1.91MWH για το ίδιο ταξίδι.
Πρώτον, δεν βλέπω πώς θα φτάσετε στο 1.91 MWH … 19 kWh/100 km * 600 km * 200 Tesla, για μένα είναι 22.800 kWh. Ή 22.8 MWh… ήδη υπερβούμε την κατανάλωση του TGV.
Αλλά αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν και στις δύο περιπτώσεις ένα ποσοστό πλήρωσης 100%. Είναι ένα ποσοστό που είναι πραγματικά δυνατό για ένα TGV. Όχι για 200 Tesla … συνολικά, ο μέσος ρυθμός πλήρωσης ενός TGV είναι αναμφισβήτητα υψηλότερος από αυτόν του VPS.
Τέλος, ξεχνάτε επίσης ότι το Παρίσι-Μπορντό σας en tesla, δεν είναι 300 χλμ./H ..
Εν ολίγοις, δεν είναι για τίποτα ότι τα τρένα έχουν την αξιολόγηση CO2/KM.Ο χαμηλότερος επιβάτης ..
Xryl:
Διότι, από την άποψη των μεταφορών, η ελάχιστη μάζα που πρέπει να μετακινηθείτε, το πιο αποτελεσματικό είστε.
Εκτός από το ότι η μάζα απέχει πολύ από το να είναι η μόνη μεταβλητή στην εξίσωση … η μάζα είναι ιδιαίτερα δαπανηρή κατά τη διάρκεια των φάσεων επιτάχυνσης. Αυτό είναι καλό, ένα τρένο έχει πολύ πιο σταθερή ταχύτητα από αυτή ενός αυτοκινήτου.
Μόλις ξεκινήσετε, ποιο κόστος είναι η τριβή, κυρίως αέρας και τροχοί. Δύο σημεία που ελαχιστοποιείται η αμαξοστοιχία σε σύγκριση με μεμονωμένα οχήματα … δεν είναι για τίποτα που στις διαδρομές που αναφέρονται για να μειώσουν την κατανάλωση οδικών μεταφορών, υπάρχει η εφαρμογή των “αμαξοστοιχιών” των επικοινωνιακών οχημάτων, για να επιτρέψουμε να τους ακολουθήσουν πολύ στενά και επωφελούνται από ένα μεγάλο αεροδυναμικό όφελος … μια λύση που προβλέπεται επίσης στην αεροπορία αλλού.

Και αν όχι, ένα VE με μικρή αυτονομία 100 χλμ για την καθημερινή ζωή και μια μικρή γεννήτρια (με βενζίνη) 50CV γένος σε μια γωνία για μεγάλα ταξίδια, δεν είναι δυνατόν?

Matts32:
Θα πρέπει να αυξήσουμε τους φόρους 4CT σε kWh σε 20 χρόνια, αν όχι πια … το ισοδύναμο ετήσιας αύξησης 1% βάσει του τρέχοντος ρυθμιζόμενου επιτοκίου
Αχ καλά ? 4 σεντς για ένα KWH που σήμερα περίπου 17 σεντς είναι 1% στο σπίτι ?

Γεννηθήκατε τη στιγμή του R5?
Το R5 δεν ήταν πράγματι ένα αυτοκίνητο ονείρου, αλλά το αυτοκίνητο “οικογένεια” στη μεσαία τάξη: άνεση μάλλον όχι κακή (για το χρόνο!), 5 θέσεις, επαρκή απόδοση (για άλλη μια φορά για το χρόνο) και ειδικά σε τιμές και μια σχετικά προσιτή συνέντευξη. Λοιπόν υπήρξαν μερικά πραγματικά εικονικά μοντέλα στο τέλος της καριέρας τους, όπως οι αλπικές ή turbo / turbo2, αλλά παραμένει ανεκδοτικό και φυσικά πολύ μακριά από το αυτοκίνητο των φτωχών.
Ως εκ τούτου, η τεράστια επιτυχία του, και στη συνέχεια έγινε το “πρώτο αυτοκίνητο” πολλών ανθρώπων, επειδή η δεύτερη προσφορά είναι συντριπτική, απλή συντήρηση, αξιοπιστία όχι πολύ κακή, ακόμη και αν οι παραστάσεις παραλήφθηκαν σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα του χρόνου, του εξοπλισμού και Η απόδοση αυξάνεται πολύ από τη μια γενιά στην άλλη.
Εν ολίγοις, για μένα, δεν είναι το αυτοκίνητο των φτωχών, αλλά δεν καταλαβαίνω κανένα από το Meo που μας πουλάει σαν ένα εικονίδιο και προσπαθεί να το περάσει για ένα αντικείμενο πολυτελείας ή σχεδόν ..

Αυτή είναι η βασική επιλογή που περιλαμβάνεται σε κάθε SUV μου φαίνεται όχι ?

Cpicchio:
Προσωπικά, νομίζω ότι η αγορά θα αντιστραφεί ›. Μέχρι τώρα, είχαμε ένα δευτερεύον αυτοκίνητο που εκπαιδεύσαμε πάνω από 20 χρόνια με σχετικά λίγα χιλιόμετρα ετησίως και το πρόσφατο οικογενειακό αυτοκίνητο για τις διακοπές και τα ταξίδια του.
Συμφωνώ απολύτως. Αυτή είναι η περίπτωσή μου για μεγάλο χρονικό διάστημα (περισσότερα από 10 χρόνια) και γνωρίζω πολλούς ανθρώπους που επίσης “αλλάζουν”. Έχω ένα μεγάλο όχημα (βενζίνη) σχεδόν μόνο για τις διακοπές, αλλά δεν οδηγεί δύσκολα (4000 έως 5000 χιλιόμετρα ετησίως) και ένα “μικρό” τύπο ντίζελ ή ηλεκτρικό diesel ανάλογα με την περίοδο για τα 30.000-60000 χλμ. έτος εργασίας ανάλογα με την περίοδο.

Ναι, αλλά πολύ χαμηλή αυτονομία, γίνεται “τρομακτικό” επειδή όλοι φαντάζονται όταν κινδυνεύουν να δυσκολεύονται.
Έχω ένα E-208 και η αυτονομία που ανακοινώθηκε στα 320 χιλιόμετρα είναι πολύ καλή, αλλά το χειμώνα πέφτουμε εύκολα στα 280 χιλιόμετρα.
Έχω 55 χιλιόμετρα την ημέρα για να πάω στη δουλειά, έτσι είμαι ευρύ και θα μπορούσα να ικανοποιήσω τον εαυτό μου με μειωμένη αυτονομία. Αλλά τακτικά πρέπει να πάω για να πάω σε μόλις κάτω από 100 χιλιόμετρα, έτσι 200 ​​γύρο ταξίδι. Έκανε ένα ταξίδι στα 255 χιλιόμετρα, τον περασμένο Δεκέμβριο, σφίγγωσα τους γλουτούς μου όταν το αυτοκίνητο ανακοίνωσε 40 χιλιόμετρα αυτονομίας και ότι δεν ήμουν ακόμα εντελώς συνέβη ^^ ‘
Εν ολίγοις, ανακοινώθηκαν λιγότερο από 300 χιλιόμετρα (επομένως λιγότερο με κρύο, θέρμανση, κλιματισμό …), γίνεται πολύ περιορισμένη για να κάνετε καθημερινά ταξίδι + extras
Και ο χρόνος επαναφόρτισης ναι, αλλά κανείς δεν θέλει να βρει ένα σταθμό με ξαναγεμίσεις, σε 20 λεπτά ότι ο τερματικός σταθμός είναι ελεύθερος από 10 λεπτά για να κάνει την χρέωση του. Παραμένει αρνητικό σημείο

Το πρόβλημά μας είναι η ανάγκη για ιδιοκτησία, να έχουμε ένα αυτοκίνητο. Αν το νοικιάσουμε, θα έχουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε καθημερινή βάση και ένα ντίζελ για να πάμε στο άλλο άκρο της Γαλλίας, οι καλύτεροι από τους 2 κόσμους στην πραγματικότητα.

Όχι, όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται προς την LDD (αυτό δεν είναι το LOA), οπότε καμία έννοια της ιδιοκτησίας … απλά σας κάνει να πληρώσετε το αυτοκίνητο σε 4 χρόνια μέσω μιας σύμβασης με τίποτα στο τέλος της σύμβασης ..
Όλα τα γκαράζ που επισκέφτηκα προσπαθώντας να το πουλήσω σε μένα … ειλικρινά δεν νομίζω ότι είναι ένα πρόβλημα ακινήτων για την πλειοψηφία των ανθρώπων, αλλά μια ανάγκη για ανάγκη.
Ακόμα κι αν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα αυτοκίνητο χωρίς να ανησυχείτε για τη συντήρηση, τον τεχνικό έλεγχο, τα ελαστικά … είναι πολύ περισσότερη άνεση, παίρνει μια ειλικρινή τιμή επειδή το αυτοκίνητο που νοικιάσατε για 4 χρόνια δεν πηγαίνει στη θραύση μετά από ..

Διαφωνώ, σήμερα ο πωλητής που διασχίζει τη Γαλλία στο Diesel πληρώνει πολύ περισσότερο ticpe από τον παριζιάνικο που κινείται σε ένα μετρό. Έμμεσα ή όχι.
Εάν αυξήσουμε τον φόρο στον ηλεκτρικό ρεύμα, οπότε αν τιμωρήσουμε (και θα θεωρηθεί καλά ως μεγάλη ποινή) η μη κύλιση θα καταλήξουμε σε κίτρινα γιλέκα παντού παντού. Δεν το πιστεύω και να αντισταθμίσω τα 41 δισεκατομμύρια ευρώ μακροπρόθεσμα.
Νομίζω ότι θα αναζητήσουν τα μετρητά αλλού, ίσως στο κόστος της γκρίζας κάρτας και σε πολλές άλλες μικρές μετρήσεις, όπως διόδια, γρήγοροι φορτιστές, με λίγα λόγια που θα στοχεύσουν τον οδηγό του VE χωρίς να αγγίξουν το ψυγείο του ψυγείου των άλλων

Στο σπίτι μου υπάρχουν 3 έξυπνα και είμαι στην ύπαιθρο … το χωριό Rue du είναι πλάτος 1,67 μέτρων ! Οι γείτονες έχουν 2CVs, 4L και 106 ντίζελ και βρωμάδες όταν κυλούν με τις θερμικές τους φρίκες. Παίρνω το Mercedès V6 των 320.000 χλμ. Μόνο για μεγάλες διαδρομές.

Σαφώς όχι ! Κατά τη γνώμη μου, θα είναι στην ηλεκτρική ενέργεια το TICPE (ο εσωτερικός φόρος κατανάλωσης για τα ενεργειακά προϊόντα) είναι εκεί για αυτό ! Το λέω και ο Redis δεν πηγαίνει από το tipp στο ticpe για τίποτα ! Πράγματι, η ηλεκτρική ενέργεια δεν είναι ακόμη σε αυτό, αλλά ως ενέργεια … από την άλλη πλευρά, συμφωνώ ότι η εφαρμογή θα είναι capillo-tracked, όπως τα κοινωνικά ελαστικά στο πόσιμο νερό.
Παράδειγμα παρακάτω τόσο μεγάλη κατανάλωση έχετε μια τιμή ηλεκτρικής ενέργειας στην τρέχουσα τιμή, πάνω από έναν φόρο εφαρμόζεται. Γιατί αν καταναλώνετε πάρα πολύ, ζείτε σε ένα θερμικό σουρωτήρι ή δεν είστε προσεκτικοί, οπότε εξαρτάται από εσάς να κάνετε κάτι ! Είτε επαναφορτίζετε το αυτοκίνητό σας, έτσι είναι για μεταφορά ..
Δεν είναι για τίποτα που ένας νόμος στοχεύει να απαγορεύσει την ενοικίαση θερμικού σουρωτού. Και είναι εύκολο να εφαρμοστεί.

Πάλου:
Αχ καλά ? 4 σεντς για ένα KWH που σήμερα περίπου 17 σεντς είναι 1% στο σπίτι ?
Όχι, είναι περίπου 20%, όπως είπα παραπάνω:
Matts32:
Ως εκ τούτου, της τάξης της αύξησης 20% σε σύγκριση με το ρυθμιζόμενο επιτόκιο.
Και είπα επίσης ότι αυξάνει το ετήσιο 1% αν διαδώσει αυτή την αύξηση σε διάστημα 20 ετών.
Matts32:
Βασικά, οι φόροι 4CT για την KWH θα πρέπει να αυξηθούν σε 20 χρόνια, αν όχι πια … το ισοδύναμο ετήσιας αύξησης 1%
Αν πάρουμε την τιμή σήμερα, είναι 17.4 cts. 4 Επιπλέον, είναι 21.4 cts.
21.4/17.4 Είναι ~ 1.23 (επομένως 23% συνολική αύξηση σε 20 έτη).
Και 1.23^(1/20) Είναι ~ 1.01, επομένως 1% ετησίως για 20 χρόνια.

Hellvtic:
Διαφωνώ, σήμερα ο πωλητής που διασχίζει τη Γαλλία στο Diesel πληρώνει πολύ περισσότερο ticpe από τον παριζιάνικο που κινείται σε ένα μετρό. Έμμεσα ή όχι.
Ο πωλητής εργάζεται για μια εταιρεία, αυτό το TICPE κάνει ένα κόστος για την εταιρεία, την οποία θα μεταβιβάσει στους πελάτες της, στον τελικό πελάτη ..
Hellvtic:
Δεν το πιστεύω και να αντισταθμίσω τα 41 δισεκατομμύρια ευρώ μακροπρόθεσμα.
Το TICPE είναι 18 δισεκατομμύρια στον κρατικό προϋπολογισμό το 2022.
Με κατανάλωση περίπου 500 ετήσιων, 4cts/kWh φέρνουν πίσω 20 δισεκατομμύρια.
Φυσικά, αυτό είναι μόνο το μερίδιο του κράτους, υπάρχουν και οι τοπικές κοινότητες που μοιράζονται. Φτάνουμε σε 8 cts/kWh αν πρέπει επίσης να το πάρουμε στην ηλεκτρική ενέργεια. Αλλά εκεί και πάλι, υπάρχουν και άλλες δυνατότητες.
Ακόμη και προσθέτοντας το, είναι 2% ετησίως για 20 χρόνια. Αυτό δεν είναι αυτό που θα προκαλέσει δημοφιλή vindicte, θα περάσει εντελώς απαρατήρητο στην “φυσική” αύξηση της τιμής της ηλεκτρικής ενέργειας (υπενθύμιση: μόνο φέτος θα πάρει ήδη 15%), ειδικά αν δεν παρουσιάζεται ως αποζημίωση για την πτώση Το ticpe (και ξαφνικά δεν υπάρχει λόγος ότι η “μηλλιτική” αισθάνεται τιμωρημένη σε σύγκριση με το κύλινδρο, αφού ο σύνδεσμος δεν θα γίνει … στην πραγματικότητα η εκτροπή είναι μάλλον η τρέχουσα κατάσταση όπου οι άνθρωποι που κυλούν πολύ πληρώνουν περισσότερα από ένα Φόρος που πηγαίνει στον γενικό προϋπολογισμό, επομένως στο κοινό δοχείο που ωφελεί όλους).

Ωστόσο, δεν ήταν να βάλουμε έναν βενζινοκινητήρα, όπως ένα 3 -legged ένα λίτρο, 1.2 λίτρο που μετατρέπει την αιθανόλη μόνο για την πόλη … 25.000 σφαίρες για αυτό ..

Και ίσως και πάνω απ ‘όλα επενδύουν μαζικά στην ανακύκλωση των μπαταριών και στην ανάπτυξη καθαρότερων οχημάτων.

Αυτό ισχύει με όλα τα πρόσφατα αυτοκίνητα έναντι αυτοκινήτων πριν από 10 χρόνια και είναι ακόμη χειρότερα με τα υβρίδια (τα οποία γίνονται ο κανόνας) που συσσωρεύουν 2 τεχνολογίες.
Από την άλλη πλευρά, η τρέχουσα συντήρηση είναι πολύ φθηνότερη, το λειτουργικό κόστος (ενέργεια + συνέντευξη) ενός VE είναι επομένως σε μεγάλο βαθμό υπέρ της ηλεκτρικής ενέργειας και θα είναι όλο και περισσότερο (για φορολογικούς λόγους).

Λοιπόν υπάρχει η Mazda μόλις κυκλοφόρησε ένα μοντέλο, BMW με i3 Rex, Opel Ampera,…

Ένα άλλο μελλοντικό flop που η Renault έχει το μυστικό … τουλάχιστον € 25K με σίγουρα την αυτονομία μιας άνοιξης Dacia … μεγάλη ..

Φυσικά γεννήθηκα !
Το πρώτο μου αυτοκίνητο το 1985.
Δεν είμαι νοσταλγικός για το παρελθόν, αλλά όχι καθόλου.
Το 1990, είχα το πρώτο μου νέο αυτοκίνητο: Golf 2 GTI.
Καλό bah μου άρεσε αυτό το αυτοκίνητο, αλλά δεν το εμποδίζει για τίποτα στον κόσμο, δεν θα ήθελα να το ανανεώσω. Χωρίς υδραυλικό τιμόνι, απορροφητές σοκ όχι φίλοι με την οσφυϊκή μου !
Υπερβολική κατανάλωση. Και πολλά άλλα….
Το R5, παραμένει το φτωχό αυτοκίνητο. Όπως και το πιο σύγχρονο twingo γιατί όχι, το clio φυσικά, το 106/107/108, ναι δεν είναι κακό, το 206/20/208 εξαιρετικό
Φέρτε το R5 είναι σαν το νέο σκαθάρι για το Ladybug της εποχής.

Όλοι κάνουν ό, τι θέλουν. Και αυτό είναι πολύ καλό.
Για μένα ένα έξυπνο είναι σαν ένα αυτοκίνητο χωρίς άδεια. Χωρίς στήθος.
Δεν πολλαπλασιάζω τα αυτοκίνητα στο σπίτι.
Ο καθένας έχει το δικό του αυτοκίνητο. Χωρίς διπλότυπα.
Αν είμαστε 3, τρία αυτοκίνητα, το καθένα

“Με την εστίαση υπερβολικά στην αυτονομία που δεν αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τις περισσότερες καθημερινές χρήσεις”. Για σένα, εντάξει, αλλά για άλλους, είσαι έτσι ? Η αυτονομία είναι σημαντική, διότι, επιπλέον, μειώνεται με πολύ σημαντικό τρόπο ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία, την ταχύτητα, τη χρήση εξοπλισμού όπως υαλοκαθαριστήρες, θέρμανση, φράσεις, … και στη συνέχεια λιγότερη αυτονομία, επομένως, περισσότερη ανάγκη για επαναφόρτιση και σπατάλη χρόνου Σε ένα μέτρια μακρύ ταξίδι.

Λοιπόν, το παράδειγμα μου φαίνεται εξαιρετικά κακό. Θα δούμε αν σε περισσότερα από 30 χρόνια είστε ακόμα στο έξυπνο σας όπως οι γείτονές σας. Δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν αυτοί που μολύνθηκαν περισσότερο με το αυτοκίνητο χαμηλών ανθρώπων έναντι του καλού σας μεγάλου V6.
Και αυτό δεν είναι αυτό που “βρωμάει” τα περισσότερα μολύνει περισσότερο (αυτό είναι το θέμα?Ουσία.

Ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το μέρος μου στο δεύτερο αυτοκίνητο που έγινε ακόμη και το πρώτο από τότε που είναι αυτό που χρησιμοποιούμε περισσότερο. Η θερμική έχει διατηρηθεί για μεγάλες διαδρομές > 300 χλμ. Διαφορετικά για καθημερινή δουλειά, φυλή, αναψυχή … Είναι τέλειο. 320 χιλιόμετρα αυτονομίας. 280 από αυτόν τον κρύο καιρό. Αρκετά. Ένα σπίτι επαναφορτίζεται στην τυπική υποδοχή για περίπου 2 ευρώ ανά 100 χλμ
15.000 χλμ. Σε 1 έτος. Περίπου 300 ευρώ σε ηλεκτρικό ρεύμα για 15.000 χλμ. Και δεν μετράω δωρεάν επαναφόρτιση από το Lidl όταν η μπαταρία είναι χαμηλή και ότι θέλει να είναι γρήγορη. Εν ολίγοις πολύ χαρούμενοι. Όλα αυτά για 250 ευρώ το μήνα. Δεν υπάρχουν πλέον βενζίνη ή τέλη συντήρησης. Μια σύμβαση για δύο χρόνια για να δοκιμάσουμε, θα δούμε στο τέλος του έτους, κάτι που το κάνουμε. Και καλή άνεση οδήγησης. Προγραμματισμός θέρμανσης, το πρωί που Degives και θερμαίνει το αυτοκίνητο πριν φύγει χωρίς να καταναλώνει τόσο πολύ και ακόμη λιγότερο αν είναι συνδεδεμένος. Εν ολίγοις, πολύ χαρούμενος προς το παρόν.

Είχα μόλις τα μεγαλύτερα μου (την περασμένη Παρασκευή) και προς το παρόν είναι αυτή η ευτυχία, ή θα έπρεπε να είχα ξοδέψει € 40 ντίζελ για να πάω στη δουλειά … πλήρωσα ακόμη και 8 € … να είναι ευρεία και ελεύθερη επαναφόρτιση στο Taff (Πιάσαμε στο τερματικό τους στα 10kW/h αλλά επαρκής για να ξεκινήσω ξανά).
Προς το παρόν δεν υπάρχει συζήτηση για μένα, για το μακρύ ταξίδι (είναι το κύριο όχημά μου τώρα) με την κόρη μου, δεν νομίζω ότι θα μας σκοτώσει για να κάνουμε ένα διάλειμμα 30 λεπτών σε γρήγορη δαπάνη … μία ή δύο φορές Στο χειρότερο τόσο μεγάλο ταξίδι.
Τα τέλη ντίζελ μου θα μειωθούν δραστικά, τα ασφαλιστικά έξοδα φθηνότερα (με ακόμη και πρόσθετες επιλογές) υποχρεωτική συντήρηση (κάθε 25000 χιλιόμετρα δεν θα μου κοστίσει περισσότερο από 100 € …) Πηγαίνω από το αυτοκίνητο ζεστό και disgrabed. Και η οδήγηση για μένα κάνει ένα καλό. Αυτό το θετικό για 500 χιλιόμετρα πραγματοποιήθηκε.

Το 200% συμφωνεί. Θα προσθέσω ένα ακόμη επιχείρημα. Εάν πήγαμε στο συλλογικό δεν θα ξοδέψαμε χρήματα για να διατηρήσουμε την υποδομή για μεμονωμένο όχημα και θα είχαμε πολύ καλύτερη ποιότητα σιδηροτροχιά. Και έτσι περισσότερα τρένα ανά ώρα ! Για το τέλος της αλυσίδας, μπορείτε επίσης να φανταστείτε λεωφορεία. Είναι πολύ καλά εφαρμοζόμενη στα βουνά. Ελάτε σκι, παίρνετε το τρένο + το λεωφορείο που περιμένει να φτάσει το τρένο. Ναι, είναι πιο ακριβό από το μεμονωμένο αυτοκίνητο (για μια οικογένεια), αλλά είναι μία φορά το χρόνο, ώστε να μπορεί να είναι ενδιαφέρον.

Melvin:
Για σένα, εντάξει, αλλά για άλλους, είσαι έτσι ?
Νομίζω ότι επιστρέφετε το επιχείρημα. Νομίζω ότι οι άνθρωποι που κάνουν περισσότερα από 200 χιλιόμετρα την ημέρα είναι πολύ σπάνιοι, ακόμη και εκείνοι που κάνουν ένα ταξίδι πάνω από 200 χιλιόμετρα μία φορά την εβδομάδα. Μπορεί να είστε ένας από αυτούς τους ανθρώπους εκεί, αλλά παραδέχεται ότι είναι ακόμα ξεχωριστό.
Όταν βλέπουμε τη μεσαία γαλλική απόσταση, μπορούμε λογικά να πιστεύουμε ότι η πλειοψηφία μπορεί να χάσει 2 ή 3 ώρες που πηγαίνουν σε διακοπές δύο φορές το χρόνο σε σύγκριση με τα 10 λεπτά που χάθηκαν κάθε 15 ημέρες στην αντλία.
Wackyseb:
Το πρώτο μου αυτοκίνητο το 1985.
Ω, γέρος! Όπως και εγώ … Πρώτη ταμειακή μηχανή σε 83, ένα 2 πόδια, το πραγματικό αυτοκίνητο των φτωχών αγόρασε 500fr ..
Δεν μου εξηγήσατε γιατί θεωρείτε το R5 ως το αυτοκίνητο του φτωχού, είναι πολύ πιο “υψηλό” από το 4L. Υπήρχε εξοπλισμός τρέλας όπως το ρετρό δεξιά, το κεφάλι υποστηρίζει ακόμη και βελούδο καθίσματα! Στη συνέχεια, έπρεπε να ζήσετε σε πολυτέλεια για να έχετε τα μέσα για να έχετε ένα γκολφ GTI ..

LD9474:
Είναι πολύ καλά εφαρμοζόμενη στα βουνά. Ελάτε σκι, παίρνετε το τρένο + το λεωφορείο που περιμένει να φτάσει το τρένο.
Είτε αντιφάσατε τον εαυτό σας, είτε δεν κατάλαβα. Καθώς η δεύτερη επιλογή είναι περισσότερο από πιθανό, εδώ είναι αυτό που με ενοχλεί. Για να μεταβείτε στο ναύλωσης, είναι λιγότερα χρήματα για μεμονωμένες υποδομές οχημάτων. Αλλά τελικά το παράδειγμά σας είναι ακριβότερο για τις οικογένειες .
Καλό στην πραγματικότητα αμφιβάλλω ότι η εξοικονόμηση στο άτομο εξαρτάται από την επένδυση για να παραχθεί για να εγκαταλείψει πολλά ζώνη. Οι δημόσιες συγκοινωνίες δεν ανταποκρίνονται στα τελευταία χιλιόμετρα, είναι ακόμη πιο περίπλοκο για το τρένο. Παίρνω το δικό μου παράδειγμα, οι πλησιέστερες δημόσιες συγκοινωνίες απέχουν 10 χλμ. Ίδια … Συμπέρασμα Η ατομική σας υποδομή θα παραμείνει σημαντική ακόμη και με εξορθολογισμό.
Με σύγκριση με αυτοκίνητο είμαι 25 χιλιόμετρα και 25 λεπτά ..
Ομοίως στο σημερινό πλαίσιο, δεν είμαι πεπεισμένος ότι οι αποταμιεύσεις θα πήγαιναν στις δημόσιες συγκοινωνίες. Αλλά αυτή είναι μια άλλη συζήτηση.

LD9474:
Ελάτε σκι, παίρνετε το τρένο + το λεωφορείο που περιμένει να φτάσει το τρένο. Ναι, είναι πιο ακριβό από το μεμονωμένο αυτοκίνητο (για μια οικογένεια), αλλά είναι μία φορά το χρόνο, ώστε να μπορεί να είναι ενδιαφέρον.
Αρκετά. Και το μπόνους, το οποίο γίνεται όλο και περισσότερο, δεν είναι να ανεβείτε σε μηχανοκίνητα οχήματα στο σταθμό. Είτε με λεωφορείο είτε με VP, μπορείτε να σταματήσετε χαμηλότερα στην κοιλάδα και ένα τελεφερίκ που αναλαμβάνει. Για παράδειγμα, στις 2 Άλπεις μέσω Venosc ή Alpe-D’huez μέσω Vaujany, εξοικονομεί κέρδος ανύψωσης 600 έως 800 μ.
Υπάρχει ακόμη και ένα έργο τελεφερίκ Grenoble-Chamrousse, το οποίο εκ νέου επανεμφανίζεται (καλά, πιστεύω ότι μέτρια κατά την πραγματοποίησή του ξαφνικά, ακόμη και αν θα καθιστούσε δυνατή τη μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, θα απαιτούσε πολλές δημόσιες επιδοτήσεις, επειδή σχεδόν αδύνατο να γίνει κερδοφόρα διαφορετικά και δεν νομίζω ότι η πολιτική βούληση είναι αρκετή για να περάσει), με αύξηση σε 20-30 λεπτά ανά καλώδιο αντί για 25 χλμ.

Καμία πολυτέλεια, μια “βελγική” ευκαιρία πολύ φθηνότερη από ό, τι στη Γαλλία.
NMUT:
Δεν μου εξηγήσατε γιατί θεωρείτε το R5 ως το αυτοκίνητο του φτωχού, είναι πολύ πιο “υψηλό” από το 4L. Υπήρχε εξοπλισμός τρέλας όπως το ρετρό δεξιά, το κεφάλι υποστηρίζει ακόμη και βελούδο καθίσματα!
Uh r5 μου ήταν μπεζ/καφέ, χωρίς ρετρό δεξιά, 4 ταχύτητες με συμπλέκτη περισσότερο από την Apple. Το πλυντήριο πάγου έπρεπε να αντλήσει σε ένα λευκό/κίτρινο πλαστικό κουμπί. Τα φρένα του χρόνου ήταν περισσότερο να επιβραδύνει από ό, τι πραγματικά φρενάρουν. Χωρίς σκούπισμα πάγου, ούτε υποστήριξη κεφαλής. Ακόμα και το ραδιόφωνο αυτοκινήτου δεν υπήρχε. Ήταν απαραίτητο να συρράψετε τα πάντα για να εγκαταστήσετε έναν μόνο ραδιοφωνικό σταθμό και να εγκαταστήσετε την κεραία (όχι προ-εξοπλισμένη)
Έτσι ναι ήταν διασκεδαστικό να ξεκινήσετε, αλλά καλή αποθήκευση.
Τρέχουσα 85 ή 86, μεγάλη καταιγίδα παγετού και χιονιού. Καλό bah τα παράθυρα ήταν παγωμένα επίσης μέσα. Και το αυτοκίνητο δεν ξεκίνησε προφανώς.
Και ο κινητήρας χωρίς ψυχή χωρίς ψυχή .
Γρήγορα αντικαταστάθηκε από το Nissan Micra πολύ καλύτερα εξοπλισμένο, τότε ένα Nissan Sunny.
Ήταν οι γονείς μου που με έκαναν να ανακαλύψω τη Nissan, είχαν το Datsun 280ZX (νομίζω ότι ήταν ZX, να επαληθευτεί). Μια δολοφονία αυτού του αμάξου. (Καλά τελείωσε όλα τα σκουριασμένα ούτως ή άλλως . Ουσία

Martin_Penwald:
Αλλά αν δεν μπορώ να έχω ένα SUV, πώς θα αντισταθμίσω το μέγεθος της Zigounette μου ?
Αγοράστε ένα sedan με πιο βελτιστοποιημένο προφίλ?

Ναι και όχι, ενοικιάζω το ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο, αλλά χαίρομαι που έχω μια θερμική δίπλα και δεν χρειάζεται να σχεδιάσω εκ των προτέρων για να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο μόλις πρέπει να φύγω. Αυτοσχέδια Σαββατοκύριακα, φυσικά θα μπορούσα να τα κάνω ηλεκτρικά με στάσεις, ή θα μπορούσα να προσπαθήσω να βρω μια θερμική για ενοικίαση την τελευταία στιγμή, αλλά εξακολουθεί να είναι μια μικρή εφοδιαστική που δεν είναι απαραίτητα πολύ άνετη

Ναι Συμφωνώ το μήνα από το vitee αλλά όχι περισσότερο ελεύθερο χρόνο, αλλά hey πρέπει να προσθέσετε μια εβδομάδα πληρωμής άδειας

Από την πλευρά μου δεν είμαι ενάντια στο ηλεκτρικό και είναι πιθανό αν έζησα σε ένα σπίτι (περισσότερο γκαράζ φυσικά) μπορεί να έχω ήδη ένα, αλλά όταν ζούμε σε διαμέρισμα με co -hole και όλα τα toutim δεν είναι αναγκαστικά εύκολο να το έχουμε Ένας σταθμός φόρτισης στο χώρο στάθμευσης (και πάλι όταν είστε τυχεροί που έχετε χώρο στάθμευσης στην κατοικία σας)

Θα ήταν ενδιαφέρον να έχουμε μια μελέτη για τη συγκριτική αξιοπιστία VE / VT.
Αλλά επειδή έχουν σκουπίσει πολλά αυτοκίνητα, τα προβλήματα των καταστροφών που οι ιδιοκτήτες του γκαράζ δεν βρίσκουν, συμβαίνει σε όλα τα κουτιά και ακόμη και με τα premium brands … η ηλεκτρική μου εμπειρία δεν επαρκεί (150000 χιλιόμετρα) για να πει αν το Ο Ves έσπασε ..
Keyplus:
Ναι Συμφωνώ το μήνα από το vitee αλλά όχι περισσότερο ελεύθερο χρόνο, αλλά hey πρέπει να προσθέσετε μια εβδομάδα πληρωμής άδειας
Η Γαλλία δεν συνοψίζεται στο Παρίσι, το Bayonne, το Brest και τις Κάννες. Μπορούμε να πάμε λιγότερο μακριά και να επισκεφτούμε λίγο την όμορφη χώρα μας. Και ακόμη και το Brest-Vintimille in VE, δεν γίνεται ούτως ή άλλως σε μια εβδομάδα ..
Fox-Idcom:
Δεν είναι απαραίτητα εύκολο να πάρετε ένα σταθμό φόρτισης
Για μένα αυτό είναι το μεγαλύτερο φρένο στο VES, τότε υπάρχει η τιμή αγοράς (δεδομένου ότι η αγορά της περίστασης δεν είναι ακόμη καλά στη θέση του), αλλά η οποία παραμένει δευτερεύουσα δεδομένου του κόστους της «χρήσης.

Επανατοποθετείται λίγο, το R5 σας δεν πρέπει να είναι πολύ νέος ..
Φυσικά υπήρχαν μόνο 5 ταχύτητες, τα κουτιά 5 δεν εκδημοκρατίστηκαν μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’90. Και το ίδιο για την προ-εξοπλισμό ραδιοφωνικών σταθμών.
Και αν το Micra ήταν K10, δεν πρέπει να είναι καλύτερο από το R5, η ακόλουθη γενιά από την άλλη πλευρά ήταν καλύτερη, αλλά είναι περισσότερο η γενιά Super 5 αν οι αναμνήσεις μου είναι καλές (δεν είναι σίγουροι …).
Wackyseb:
Και ο κινητήρας χωρίς ψυχή χωρίς ψυχή .
Κατά τη γνώμη μου, τα μικρά αυτοκίνητα διασκέδασης, ξεκίνησαν μόνο με το αλπικό R5 (High -End επομένως), και στα μέσα της ranage με το τσεκούρι και το You 1100 που λειτουργούσαν αρκετά καλά και τα οποία αποθηκεύτηκαν με μόνο ένα εγχυτήρα αλλαγής, Αλλά όχι πριν!

NMUT:
Η ακόλουθη γενιά από την άλλη πλευρά ήταν καλύτερη, αλλά δεν είναι πλέον η Super 5 Generation αν οι αναμνήσεις μου είναι καλές (δεν είναι σίγουροι …).
Το Micra II είναι ήδη ήδη η γενιά clio, έφτασε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 που μου φαίνεται, ενώ το Super 5 χρονολογείται από το 1984.

Μικρή περιοδεία στη Wikipedia => Εχεις δίκιο.
Αλλά έχω αναμνήσεις από το πρώτο micra όχι τρομερό, αλλά, ακόμα στη Wikipedia, βλέπω ότι υπήρχαν 3 φάσεις ..

@Clubic στη ροή RSS σας βλέπω ένα ηλεκτρικό άρθρο ή όχι, εδώ είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που πωλούν στον κόσμο το 2022. Αλλά είναι αδύνατο να φορτωθεί αυτή η σελίδα, “η σελίδα δεν ανακατευθύνει σωστά”. Δοκιμάστηκαν σε διάφορα μηχανήματα και προγράμματα περιήγησης.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε πολύ νωρίς και στη συνέχεια αποσύρθηκε ? Config pb ?

Ναι, γουρρέζονται από κόμμα. Είναι η ίδια τάξη μεγέθους με TGV σε κάθε περίπτωση. Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που καταναλώνουν λιγότερο από 19kWh/100km ήδη στην αγορά, απλά με ένα i3, έχετε ήδη πάει κάτω σε 15kwh/100km ή 18mwh.
Ωστόσο, παραμένει η πρακτική πτυχή του ταξιδιού του αυτοκινήτου: Επιλέγετε τον προορισμό σας και το ταξίδι σας, τα διαλείμματα σας. Φεύγετε όταν θέλετε και δεν υπόκεινται σε απεργίες και άλλους κινδύνους του SNCF.
Εάν θέλετε να πάτε στη La Rochelle ή στη λεκάνη Arcachon, πηγαίνετε απευθείας αντί να κάνετε μια σκηνή στο Μπορντό. Στο τέλος, πηγαίνετε λιγότερο γρήγορα, αλλά φτάνετε νωρίτερα
Δεν είναι για τίποτα που οι άνθρωποι επιλέγουν το αυτοκίνητο στο τρένο, ακόμη και αν είναι πιο ακριβό (και υπάρχει το πρόβλημα στάθμευσης για το αυτοκίνητό σας στο σταθμό, με τον κίνδυνο ζημιάς, το κόστος αν πληρώσετε το πάρκο Vinci κλπ.)
Όσον αφορά την πλήρωση, υπάρχει το carpooling να αναπτυχθεί, να βελτιωθεί αυτό το επιτόκιο. Είναι αρκετά πρακτικό για τα 2 μέρη. Δεν πιστεύετε ότι τα TGV είναι πλήρεις (το SNCF δεν επικοινωνεί με αυτά τα ποσοστά), αλλά οι εμπειρίες μου στο TGV Paris Marseille (που υποτίθεται ότι είναι η πιο κερδοφόρα γραμμή στη Γαλλία) μου έδειξε ότι ένα TGV είναι σπάνια γεμάτο, πιθανώς, 50 ή 60% της χωρητικότητάς του.
Για μένα, η λύση δεν είναι να μετακινήσετε το όχημα καθόλου, αλλά να έχετε ένα μέσο μεταφοράς κατά την άφιξη (όπως στην αρχή). Γι ‘αυτό, για μένα, η πραγματική λύση είναι το κοινό, ηλεκτρικό (μπορεί να είναι ακόμη αυτόνομο) αυτοκίνητο που σας επιτρέπει να φτιάξετε τα τελευταία 100/150 χιλιόμετρα γύρω από το σταθμό όταν φτάσετε. Εκτός από το ότι οι παριζιάνικες εμπειρίες των αυτοκινήτων αυτοεξυπηρέτησης ήταν ένα φιάσκο, η εκπαίδευση των Γάλλων σχετικά με τα δημόσια αγαθά πρέπει να αναδιαμορφωθεί εν συντομία, δεν κερδίζεται.

tfpsly:
@Clubic στη ροή RSS σας βλέπω ένα ηλεκτρικό άρθρο ή όχι, εδώ είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που πωλούν στον κόσμο το 2022. Αλλά είναι αδύνατο να φορτωθεί αυτή η σελίδα, “η σελίδα δεν ανακατευθύνει σωστά”. Δοκιμάστηκαν σε διάφορα μηχανήματα και προγράμματα περιήγησης.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε πολύ νωρίς και στη συνέχεια αποσύρθηκε ? Config pb ?
Δοκίμασα επίσης και υπάρχει ένα πρόβλημα που επέστρεψα στην ομάδα

Vidarusny:
Για να μεταβείτε στο ναύλωσης, είναι λιγότερα χρήματα για μεμονωμένες υποδομές οχημάτων. Αλλά τελικά το παράδειγμά σας είναι ακριβότερο για τις οικογένειες .
Κάποιος δεν έρχεται σε αντίθεση με το άλλο. Οι λιγότερο διατηρητοί δρόμοι σάς επιτρέπουν να διαθέσετε μια σιδηροδρομική υποδομή από τον προϋπολογισμό (ίσως εξέφρασα τον εαυτό μου). Από την άλλη πλευρά, σήμερα, κάνοντας ένα ταξίδι στο αυτοκίνητο μπορεί να κοστίσει περισσότερο από το τρένο για μια οικογένεια 4 ατόμων. Τούτου λεχθέντος, οι αποταμιεύσεις που έγιναν από την οικογένεια ότι δεν έχουν πλέον όχημα καθιστά δυνατή την αποσβέση αυτής της περιστασιακής πρόσθετης περίπτωσης (μιλάω εδώ για τις διακοπές).
Για την καθημερινή ζωή, συμφωνώ ότι το “τελευταίο χιλιόμετρο” είναι κακώς σερβίρεται έξω από τις μεγάλες πόλεις. Στο σπίτι, χωρίς λεωφορείο. Παρ ‘όλα αυτά πιστεύω ότι αυτή είναι μια πολιτική βούληση. Η εφαρμογή των “εντυπωσιακών” αυτόνομων λεωφορείων κατόπιν ζήτησης πρέπει να επιτρέψει την επίλυση αυτής της ανησυχίας.
Έζησα “σε μια κοινωνία χωρίς σχεδόν κανένα μεμονωμένα οχήματα και οι άνθρωποι δεν παραπονέθηκαν για αυτό. Είχαν διαφορετική σχέση με το χρόνο. Αυτό με κάνει να πω ότι μπορεί να αναπαραχθεί με λίγο (πολλά?) θα.

LD9474:
Παρ ‘όλα αυτά πιστεύω ότι αυτή είναι μια πολιτική βούληση.
Σαφώς. Έχω ένα παράδειγμα από τους γονείς μου, που ζουν ένα χωριό. Για την πλευρά των συνόρων τους, 4 λεωφορεία την ημέρα για να πάνε στην κεντρική πόλη, στην αρχή και στο τέλος κάθε μισής ημέρας. 500μ. Επιπλέον, από την άλλη πλευρά των συνόρων, με σίγουρα ένα χωριό λίγο μεγαλύτερο από το δικό τους, αλλά από την άλλη πλευρά πολύ πιο μακριά από το κέντρο της πόλης (15 χλμ. 5 χλμ.), Δύο διαφορετικές γραμμές λεωφορείων, με ένα λεωφορείο σε κάθε ένα 30 λεπτά από τις 6 π.μ. έως τις 8 μ.μ.…
Σαφώς δεν είναι η ίδια επιθυμία να αναπτυχθεί TC από τη μία πλευρά και το άλλο των συνόρων ..

tfpsly:
@Clubic στη ροή RSS σας βλέπω ένα ηλεκτρικό άρθρο ή όχι, εδώ είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που πωλούν στον κόσμο το 2022
Επισκευάζεται: ηλεκτρικό ή όχι, εδώ είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που πωλούν στον κόσμο το 2022

Σύμφωνα με τους δικούς σας συνδέσμους, ένα TGV κυλά στα 320km/h, καταναλώνει 19mWh/1000km. Ακόμα σύμφωνα με τον σύνδεσμό σας, αυτό το τρένο φέρει 1000 επιβάτες.
Είναι 19Wh/Passenger/km για πλήρες τρένο.
Σύμφωνα με τα δικά σας στοιχεία, ένα αποτελεσματικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο καταναλώνει 15kWh/100km. Είναι 150Wh/km.
Εάν το αυτοκίνητο μεταφέρει 5 άτομα, είναι 30Wh/km/επιβάτης.
Εάν το αυτοκίνητο μεταφέρει 4 άτομα, είναι 37.5Wh/km/επιβάτης.
Εάν το αυτοκίνητο μεταφέρει 3 άτομα, είναι 50wh/km/επιβάτης.
Δεν θα μιλήσω καν για την τυπική περίπτωση όπου ένα αυτοκίνητο έχει μόνο έναν επιβάτη μόνο τον οδηγό του.
Γεμάτο με μπλοκ, τα πιο αποτελεσματικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα καταναλώνουν πάντα 1.6x περισσότερο ηλεκτρικό ρεύμα από ένα TGV που πηγαίνει σε 320km/h και γεμίζει σε μπλοκ. Αλλά αν ένα 100% γεμάτο τρένο είναι πολύ συνηθισμένο, τα 100% γεμάτα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο σπάνια. Έτσι, στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει φωτογραφία, το πλεονέκτημα είναι συντριπτικό για το τρένο που πρέπει να είναι κατά μέσο όρο μεταξύ 3 και 4 φορές πιο αποτελεσματικό από τα αυτοκίνητα. Δεν λαμβάνω καν υπόψη ότι οι TGV δεν πηγαίνουν πάντα σε 320km/h.
Τέλος, το επιχείρημά σας για τα αυτοκίνητα που θα γίνουν πιο αποτελεσματικά λειτουργεί επίσης για την επόμενη γενιά του TGV που έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο αποτελεσματική.

Νομίζω ότι παρερμηνεύσατε το έγγραφο. Εάν το TGV έχει φτάσει στην ταχύτητά του, καταναλώνει πραγματικά 20kWh/km. Αλλά πρέπει να λάβετε υπόψη ολόκληρο το ταξίδι (επιτάχυνση + πέδηση + βραδύτερες φάσεις) όπως για ένα αυτοκίνητο στην πραγματικότητα. Ένα παράδειγμα δίνεται στη σελίδα 15 του εγγράφου. Και εκεί, φτάνουμε στα 20MWH για το ταξίδι του Παρισιού / Μπορντό (το οποίο χρησιμεύει ως βάση του εγγράφου και το οποίο είναι 600 χιλιόμετρα).
Στη συνέχεια, συμφωνώ ότι το TGV καταναλώνει λιγότερο από ένα μέσο αυτοκίνητο, αλλά όχι πολύ λιγότερο, είμαστε στην ίδια τάξη μεγέθους. Και δεδομένου ότι μια γενιά αμαξοστοιχίας είναι τουλάχιστον 10 χρόνια σχεδιασμού, ενώ μια γενιά αυτοκινήτου είναι 2 χρόνια, κάνω το στοίχημα ότι αυτή η αναφορά θα αντιστραφεί, απλώς και μόνο επειδή οι τεχνολογικές καινοτομίες θα επωφεληθούν πρώτα στα αυτοκίνητα.
Και καθώς τα αυτοκίνητα είναι πιο πρακτικά (για τους προαναφερθέντες λόγους), θα υπάρξει όλο και λιγότερο ενδιαφέρον για το τρένο.
Στη συνέχεια, το TGV είναι η εξαίρεση, για το TER, έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που τα VES είναι πολύ πιο οικονομικά από αυτά.

@Palou @clubic Ένα άλλο άρθρο στο RSS Feed σας για τις ίδιες ανησυχίες της ανακατεύθυνσης που δεν λειτουργεί:
https: // www.σύλλογος.COM/MAG/Environment-Ecologie/Realite-456186-electricite-le-solar-et-l-eolien-doublent-le-gaz-la-prémiere-aven.HTML

Σας ευχαριστώ, το αναφέρω στην ομάδα
Επεξεργασία: Το @tfpsly διορθώνεται
→ Ηλεκτρική ενέργεια: Ο ηλιακός και ο άνεμος διπλασιάζουν το αέριο για πρώτη φορά !

Η αγορά ενός αυτοκινήτου διαστασιολογείται για διακοπές μία ή δύο φορές το χρόνο είναι ήδη ένα οικονομικό μη -sense, τόσο πολύ για να νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο περιστασιακά.
Διαφορετικά, είχα μια BMW i3, ένα Kona 64kW και μια άνοιξη, και ποτέ δεν μου ενοχλεί να διασχίσει τη Γαλλία κάθε φορά (Παρίσι <-> Λειτουργία της νέας ώρας αρκετές φορές). Είναι μόνο περισσότερο και πρέπει να οργανώσετε διαφορετικά, αλλά παραμένει απόλυτα εφικτό.
Το πρόβλημα δεν είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, αλλά η ταχύτητα φόρτωσης.

@palou Ποτέ δύο χωρίς τρία
https: // www.σύλλογος.com/card-graphic/news-456330-à-votre-portefeuille-a-prototype-de-3dfx-voodoo-5-4-gpu-et-evene.HTML

Αναφέρω στην ομάδα, αλλά θα γίνει αύριο δεδομένου του χρόνου που είναι
@tfpsly επισκευάζεται: στο πορτοφόλι σας ! Ένα πρωτότυπο 3DFX Voodoo 5 με 4 GPU πωλείται !

Renault R5: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποκαλύπτεται λίγο περισσότερο. Φωτογραφίες, τιμή και πληροφορίες

Renault R5: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποκαλύπτεται λίγο περισσότερο. Φωτογραφίες, τιμή και πληροφορίες

Renault 5. Η μάρκα Diamond εκμεταλλεύτηκε την έκδοση Roland-Garros 2023 για να αποκαλύψει την επώνυμη ειδική σειρά του R5, που αναμένεται το επόμενο έτος. Τι να ανακαλύψετε λίγο πιο αναμενόμενο αυτοκίνητο Renault Electric City.

  • Ηλεκτρική Renault 5 Φωτογραφίες
  • Νέες πληροφορίες R5
  • Τιμή
  • Ημερομηνία κυκλοφορίας

Βρίσκεται στο πλαίσιο των Γαλλικών Διεθνών Τένις που η Renault παρουσίασε, στις 28 Μαΐου 2023, μια ειδική σειρά Roland-Garros της Electric R5 που η μάρκα Diamond πρέπει να αγοράσει το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Ένα μοντέλο που ανακοινώθηκε σε 95% πιστοί στη σειριακή έκδοση, η οποία σας επιτρέπει να ανακαλύψετε λίγο περισσότερο για τα περιγράμματα του μελλοντικού R5, που καλείται να γίνει η νέα βασίλισσα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Renault.

Σε κάθε περίπτωση είναι η επιθυμία του γαλλικού κατασκευαστή που έχει ξεκινήσει ένα τεράστιο ηλεκτρικό πρόγραμμα με την εμπορία έξι μοντέλων που ομαδοποιούνται σε μια νέα οντότητα της μάρκας με το Diamond, Ampère, μέχρι το 2030. Το διάσημο R5, που αναμένεται, θα εκσυγχρονιστεί πλήρως χάρη στο σχεδιαστικό έργο του François Leboine.

Για τον Luca di Meo, Boss της Renault, “Ο στόχος με αυτό το R5 είναι να το κάνει το μόνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην περιοχή με βασική τιμή μικρότερη από € 20.000 (εκτός από μπόνους)”. Το R5 θα κατασκευαστεί στη Γαλλία στο εργοστάσιο Douai και θα πρέπει να αναλάβει από το Renault Twingo και ακόμη και το Renault Zoé, το πρώτο ηλεκτρικό αστέρι της μάρκας, που ξεκίνησε στην αγορά το 2013.

Ηλεκτρική Renault R5 Φωτογραφίες

Η Renault είχε αποκαλύψει στις αρχές του 2021 τις πρώτες εικόνες της ηλεκτρικής έννοιας R5.

Ποιες είναι οι πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε για το νέο ηλεκτρικό R5 ?

Ξεκίνησε το 1972, το R5 παραμένει αναγνωρίσιμο σχεδόν 50 χρόνια αργότερα από τα χαρακτηριστικά του χαρακτηριστικά. Το αυτοκίνητο της πόλης θα παραμείνει πολύ συμπαγές με ένα μεγάλο άγγιγμα της νεωτερικότητας. “Ο σχεδιασμός του πρωτότυπου Renault 5 εμπνέεται από ένα λατρευτικό μοντέλο της κληρονομιάς μας. Αυτό το μοντέλο απλώς ενσωματώνει τη νεωτερικότητα, ένα όχημα αγκυροβολημένο στην εποχή του: αστική, ηλεκτρική, γοητευτική “εξηγεί ο Gilles Vidal, διευθυντής του Renault Design από το 2020 και πρώην αρχηγός του σχεδιασμού του Peugeot που είχε ήδη προκαλέσει αίσθηση με το νεο-ρετρό μοντέλο του Παρουσιάστηκε στο Παγκόσμιο Κύπελλο Auto 2018, το Peugeot E-legend.

  • Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης τον Μάιο του 2023 της ειδικής σειράς Roland-Garros, το R5 εγκατέλειψε το κίτρινο φόρεμά του στο οποίο είχε αποκαλυφθεί το 2021 για να καλύψει τον εαυτό του με μια λευκή μεταλλική σατέν σκιά παρόμοια με εκείνη της επίδειξης του μελλοντικού Alpine A290 αποκάλυψε ένα λίγες εβδομάδες νωρίτερα. Ένα πιο νηφάλιο χρώμα που λοιπόν θα βρούμε στο χρωματικό διάγραμμα του μελλοντικού αυτοκινήτου ηλεκτρικής πόλης.
  • Αυτή η ειδική έκδοση Roland-Garros, αποκάλυψε εκπληκτικά πριν από την εμπορία των πρώτων μοντέλων στην κλασική σειρά του νέου R5, έχει κάποιες άλλες μικρές αλλαγές σε σύγκριση με το πρωτότυπο που αποκαλύφθηκε το 2021. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στα λεπτά πλέγματα που τοποθετούνται στις μπροστινές πόρτες των οποίων οι λόγοι θα προκαλέσουν το σταυρό του Saint-André, ένα από τα σύμβολα του σταδίου Roland-Garros. Σε αυτά τα πλέγματα, ο αριθμός 5 δίνει τη θέση του στο λογότυπο των Γαλλικών Διεθνών. Στις ζάντες, ένα λαμπρό μπλε φινίρισμα φέρνει μια αρκετά αριστοκρατική πινελιά αντίθεσης.

  • Στο μοντέλο που παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια, είχαμε ήδη τη δυνατότητα να ανακαλύψουμε ότι το μπροστινό μέρος του οχήματος μας μετέφερε σε μια φουτουριστική εποχή με ελαφριά υπογραφή που δίνει ένα αρκετά πρωτότυπο 3D αποτέλεσμα. Η πρόσληψη αέρα της κουκούλας θα κρύψει την καταπακτή φόρτισης, τα πίσω φώτα θα ενσωματώσουν επίσης αεροδυναμικούς εκτροπείς, αρκετά για να δώσουν μια πραγματική θεραπεία της νεωτερικότητας σε αυτό το Renault R5 του 21ου αιώνα !
  • Υπάρχουν πολλά μάτια στο αρχικό R5. Από το πλευρικό πλέγμα στους τροχούς μέσω του πίσω κορμού, οι λάτρεις του R5 θα γεμίσουν με θαυμάζοντας την επίπεδη κουκούλα όπως η γραμμή περίπτερο και η ευθεία και κλίση πίσω πόρτα.
  • Θα σημειώσουμε επίσης τη γαλλική σημαία που υπάρχει στους καθρέφτες, ένα μάτι που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε τις τελευταίες έννοιες του Peugeot.
  • Ο Gilles le Borgne ανέθεσε στο Argus ότι μελέτησε άλλους χημικούς και ότι η μπαταρία, το σύστημα ψύξης. θα βελτιστοποιηθεί στο μέγιστο
  • Αυτή η ηλεκτρική ιδέα R5 αποτελεί μέρος ενός μεγάλου σχεδίου προϊόντων που παρουσιάστηκε από την Renault. Η μάρκα στοχεύει να ξεκινήσει 14 μοντέλα μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένων 6 ηλεκτρικών. Το R5 θα είναι μέρος του.

Ποια θα είναι η τιμή του νέου Renault R5 ?

Η Renault δεν έχει ανακοινώσει καμία τιμή αυτή τη στιγμή, αλλά με το ξεφλούδισμα του σχεδίου προϊόντων που παρουσιάστηκε, μπορούμε να υποθέσουμε ότι το R5 θα φτάσει για να αντικαταστήσει το Zoé στο τμήμα μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της πόλης. Πρώτον, για να ανταγωνιστεί το Fiat 500 Electric, Honda E ή Mini Electric, ο στόχος της μάρκας στο διαμάντι ήταν να πουλήσει αυτό το ηλεκτρικό ηλεκτρικό R5 στα 20.000 ευρώ. Αλλά η κατάσταση προφανώς έχει αλλάξει τελευταία και ίσως η τιμή εισόδου της πόλης να υπερβαίνει σημαντικά το. 25.000 ευρώ.

Ποια θα είναι η ημερομηνία κυκλοφορίας του ηλεκτρικού Renault R5 ?

Εάν η Renault έχει αποκαλύψει το σχέδιό της για την απελευθέρωση έξι ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2030, το Argus ανακοινώνει ότι η έναρξη του μελλοντικού Electric R5, στο οποίο θα πάρει πολύ το εμπορικό σήμα, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στο τέλος του καλοκαιριού 2024. Και, καλά νέα για τα γαλλικά εργοστάσια της ομάδας, αυτό το R5 θα τοποθετηθεί στη Γαλλία, με μια συνέλευση που προβλέπεται στο εργοστάσιο Douai. Ο ηλεκτρικός κινητήρας, το 6AK, θα γίνει στο Cléon, στη Νορμανδία.

Thanks! You've already liked this
No comments